Biuro: tel. +48 32 232 49 07 pon.-pt.: 8:00 – 16:00

Regulamin zakupów

Regulamin Platformy zakupowej Arpex

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Platformę zakupową, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Platformie oraz o prawach Kupującego

SPIS TREŚCI

  • § 1 Definicje
  • § 2 Kontakt ze Sprzedawcą
  • § 3 Zakupy na Platformie
  • § 4 Płatności
  • § 5 Realizacja zamówienia
  • § 6 Prawo odstąpienia od umowy
  • § 7 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  • § 8 Reklamacje
  • § 9 Dane osobowe
  • § 10 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Platformy (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć na Platformie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która:

  • wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
  • oraz za pośrednictwem Platformy Internetowej zawiera Umowę ze Sprzedawcą w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą,
  • nie jest odbiorcą detalicznym/nie prowadzi działalności handlowej o charakterze detalicznym

Regulamin – niniejszy regulamin.
Platforma – platforma zakupowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://arpex.com.pl
Sprzedawca – Arpex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem ul. M. Płażyńskiego 42, 44-100 Gliwice, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy, pod nr KRS 0000334094, NIP 6312476603, nr REGON 240250722, kapitał zakładowy 13400000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres pocztowy: ul. M. Płażyńskiego 42, 44-100 Gliwice
2. Adres e-mail: dzialhurtu@arpex.com.pl

§ 3 ZAKUPY NA PLATFORMIE

1. Dla prawidłowego funkcjonowania Platformy potrzebne jest:

  • urządzenie z dostępem do Internetu
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

2. Dla złożenia zamówienia na Platformie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
3. Zawartość Platformy zakupowej, włącznie z tekstami, grafikami, zdjęciami, zdjęciami animowanymi, filmami, ilustracjami, dźwiękami oraz oprogramowaniem, jest własnością Sprzedawcy. Treści wskazane w zdaniu poprzednim są chronione przepisami ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Ich wykorzystanie dozwolone jest wyłącznie za wyraźną zgodą Sprzedawcy.
4. Do składania Zamówień na Platformie uprawnieni są tylko Kupujący spełniający kryteria i warunki określone w Rozdziale I („Kupujący”). Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji Konta.
5. W przypadku utraty przez Kupującego statusu przedsiębiorcy oraz w okresie zawieszenia działalności gospodarczej Kupujący nie jest uprawniony do korzystania z Platformy, w związku z tym zobowiązany jest do nie składania Zamówień w tym okresie i poinformowania Sprzedawcy o zaistnieniu wskazanej okoliczności.
6. Złożenie Zamówienia i zakup Towaru przez Kupującego jest możliwy po dokonaniu rejestracji oraz aktywacji Konta.
7. Poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego Kupujący wyraża zgodę na zawarte w Regulaminie warunki dokonywania Zamówień.
8. Poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego Kupujący oświadcza, ze jest przedsiębiorcą i będzie dokonywał zakupów za pośrednictwem Platformy wyłącznie w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
9. Ceny towarów widoczne na Platformie są cenami netto za towar, nie zawierającymi podatku VAT.
10. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane na Platformie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
11. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka na Platformie.
12. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych na Platformie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
13. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
14. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
15. Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

§ 5 PŁATNOŚCI

1. Za złożone zamówienie należy zapłacić w zależności od indywidualnych ustaleń:

  • przedpłatą (pro-forma płacona przelewem przed wysyłką towaru)
  • przelewem bankowym z określoną liczbą dni po wystawieniu faktury
  • za pobraniem, płatne gotówką przy dostawie

2. W przypadku płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru zgodnego z opisem.
2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w trakcie zamówienia.
3. W przypadku, gdy Kupujący ma ustaloną płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
5. Towar dostarczany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz krajów europejskich.
6. Towary zakupione w Platformie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

a. w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
b. w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

3. Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
4. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. M. Płażyńskiego 42, 44-100 Gliwice niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
10. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
11. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru na Platformie lub podczas składania zamówienia.
13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umowy:

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu stają się nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
g. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
h. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  • a. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, żądać wystawienia korekty zakupu
  • b. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Kupującego na koszt Sprzedawcy, na adres ul. M. Płażyńskiego 42, 44-100 Gliwice.
5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu na Platformie..
6. Reklamacje dotyczące działania Platformy należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

§ 10 DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Platformy jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej na Platformie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami na Platformie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:

  • umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
  • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży na Platformie.
4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami na Platformie będą przetwarzane do momentu, w którym:

  • a. przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
  • b. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
  • c. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Platformę;
  • d. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy

  • – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:

  • a. dostępu do swoich danych osobowych
  • b. ich sprostowania
  • c. usunięcia
  • d. ograniczenia przetwarzania
  • e. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.

6. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
2. Każdorazowo składane na Platformie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów prawa.
5. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.


Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Arpex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. M. Płażyńskiego 42, 44-100 Gliwice
adres e-mail: dzialhurtu@arpex.com.pl

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów:





- Numer faktury sprzedaży:
– Imię i nazwisko Kupującego:
– Adres Kupującego:


Podpis Kupującego
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

Zgłoszenie powinno zawierać:
  • kod produktu lub numer EAN
  • zdjęcie uszkodzonego produktu – w przypadku uszkodzeń,
  • numer partii uszkodzonego produktu (widoczny na tylnej stronie etykiety) w przypadku uszkodzeń

Regulamin konta na Platformie zakupowej Arpex

SPIS TREŚCI

  • § 1 Definicje
  • § 2 Kontakt ze Sprzedawcą
  • § 3 Wymogi techniczne
  • § 4 Konto
  • § 5 Reklamacje
  • § 6 Dane osobowe
  • § 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Platformy (…).
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Platformie.
Platforma – platforma zakupowa Arpex prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://arpex.com.pl
Sprzedawca – Arpex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (…).

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres pocztowy: ul. M. Płażyńskiego 42, 44-100 Gliwice
2. Adres e-mail: dzialhurtu@arpex.com.pl

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:

  • aktywne konto e-mail
  • urządzenie z dostępem do Internetu
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego na Platformie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz na Platformie.
4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: dzialhurtu@arpex.com.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail: dzialhurtu@arpex.com.pl.
2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

§ 6 DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Platformie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym::

  • a. Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
  • b. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
  • c. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy

  • – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:

  • a. dostępu do swoich danych osobowych
  • b. ich sprostowania
  • c. usunięcia
  • d. ograniczenia przetwarzania
  • a także prawo:
  • e. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.

7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem , Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:

  • a. konieczność dostosowania Platformy do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Platformy.
  • b. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
  • c. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.

5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy dzialhurtu@arpex.com.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów prawa.

Informacje
Realizacja zamówień
O nas
Od ponad 30 lat tworzymy oryginalne i pomysłowe produkty, które gwarantują świetną zabawę, nadają niepowtarzalny charakter ważnym chwilom i inspirują do organizowania niezapomnianych urodzin, świąt oraz innych wyjątkowych okazji. Sprawdź naszą ofertę i zamów już dziś!
Kontakt

Arpex Sp. z o.o.

ul. M. Płażyńskiego 42

44-100 Gliwice

NIP 6312476603

Nasz zespół obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach:
od 8:00 do 16:00

Obserwuj naszą markę Party Time

    © Arpex Sp. z o.o. 2025. All Right Reserved.
    e-commerce platform by